زیبایی و طرح لبخند

امروزه تقاضا برای درمان های زیبایی افزایش یافته و همه خواهان لبخندی زیبا تر و جذاب تر هستند چرا که لبخندی زیبا بر اعتماد به نفس و کیفیت زندگی فرد نقش مهم و به سزایی دارد. جهت دستیابی به این منظور درمان های مختلفی بر اساس شرایط فرد قابل انجام است نظیر ونیر کامپوزیت، لمینیت سرامیکی، بلیچینگ و…به طور کل انجام زیبایی و طرح لبخند دندان انواع مختلفی دارد که بر اساس مشکلات دندان ها و فک های شما با تشخیص پزشک صورت می گیرد. قیمت طرح لبخند نیز بر همین اساس محاسبه می شود، این که درمان شما از کدامیک از انواع طرح لبخند باشد، پزشک متخصص، متریال مورد مورد استفاده، همگی بر هزینه طرح لبخند دندان تاثیر دارند. دکتر حمید گلشاهی بهترین متخصص طرح لبخند دندان در کرج، عظیمیه، گوهردشت، مهرشهر، گلشهر و جهانشهر می باشد. ایشان در کلینیک اسمایل آرک با بهترین امکانات و تجهیزات، خدمات مربوط به زیبایی و درمانی دندان را به بهترین نحو ارائه می دهند. برای دیدن عکس های قبل و بعد طرح لبخند به قسمت گالری سایت مراجعه نمایید. هم چنین برای اطلاع از قیمت طرح لبخند دندان  و دریافت نوبت و مشاوره از متخصص طرح لبخند دکتر حمید گلشاهی با ما تماس بگیرید. 02632529735

خدمات زیبایی و طرح لبخند

Meet Dr. Golshahi

خدمات زیبایی و طرح لبخند شامل مواردی از قبیل : ونیر کامپوزیت بدون تراش، لمینیت سرامیکی ، بلیچینگ (سفید کردن دندان ها) ، بستن فضاهای دندانی، اصلاح بهم ریختگی های دندانی ، ونیر کامپوزیت بدون تراش ، معایب ونیر کامپوزیت ، لمینیت های سرامیکی و بلیچینگ (سفید کردن دندان ها) می شود.

ونیر کامپوزیت بدون تراش:
ونیر لایه نازکی از مواد همرنگ (کامپوزیت) است که برای اصلاح بد رنگی های دندانی ، فرم دندان ها و… به کار می رود. در ونیر کامپوزیت بدون تراش دندان لایه نازکی از کامپوزیت بر روی دندان قرار می گیرد. ونیر کامپوزیت یکی از روش های محبوب برای اصلاح لبخند است. ونیر کامپوزیت در مقایسه با لمینیت سرامیکی هزینه کمتری دارد.

لمینیت سرامیکی:
لیمینیت سرامیکی پوشش بسیار نازک سرامیکی است که برای اصلاح فرم و رنگ دندان ها به کار می رود . لمینیت های سرامیکی از نظر تراش دو دسته هستند برخی بدون تراش و برخی تراشی حداقلی دارند که این تراش ضخامت کمی داشته (۰.۵ میلیمتر) ولی همچنان در مینای دندان است. پس از انجام قالب گیری لمینیت سرامیکی در لابراتوآر ساخته می شود.

بلیچینگ (سفید کردن دندان ها):
بلیچینگ یا سفید کردن دندان ها، درمانی است که برای افرادی که از رنگ دندان خود ناراضی هستند اما فرم دندان ها و شکل قوس لبخند آنها مشکلی ندارد، لذا با درمان های محافظه کارانه تر از ونیر یا لمینیت لبخند آنها را تنها با بلیچینگ می توان بهبود بخشید. بلیچینگ تنها بر روی دندان های طبیعی موثر است ، یعنی اگر دندان ترمیم کامپوزیت دارد یا روکش شده با بلیچینگ رنگ آن را نمی توان تغییر داد.

بستن فضاهای دندانی:
دیاستم یا فضاهای بین دندانی یکی از دلایل اصلی بیماران برای اصلاح لبخند خود است. دیاستم دندانی را با دو روش می توان درمان نمود. روش اول : ارتودنسی و روش دوم: درمان های زیبایی ( ونیر کامپوزیت یا لمینیت سرامیکی). این که کدام روش درمان برای هر فرد بهتر است پس از معاینه و ارزیابی های کامل مشخص می شود.

اصلاح بهم ریختگی های دندانی:
بهم ریختگی های دندانی یا crowding ها را به دو روش می توان درمان نمود.
۱- درمان ارتودنسی
۲- درمان های زیبایی ( ونیر کامپوزیت یا لمینیت سرامیکی). این که در چه حد بهم ریختگی دندانی را میتوان با درمان های زیبایی و بدون ارتودنسی اصلاح کرد ، پس از معاینه و ارزیابی کامل مشخص می شود.

نمونه ای از خدمات زیبایی و طرح لبخند

4.9/5 - (14 امتیاز)