بهترین بلچینگ دندان کرج

فهرست مطالب

بهترین بلچینگ دندان کرج: داشتن لبخندی زیبا و دندان هایی آراسته و سفید یکی از عوامل افزایش اعتماد به نفس افراد در اجتماع به ویژه هنگام معاشرت با دیگران است و از همین رو. میتوان گفت بسیاری افراد در کلینیک های دندانپزشکی به دنبال ترمیم یا زیبا تر کردن دندان های خود هستند.

علاوه بر سالم بودن دندان ها یکی دیگر از عواملی که به داشتن یک لبخند زیبا کمک میکند سفید بودن دندان ها و وجود نداشتن جرم و آلودگی بر روی آن هاست. امروزه در کلینیک های دندانپزشکی روش های مختلفی برای  زیبا سازی طرح لبخند و سفید کردن دندان هایی که در اثر رنگ مواد خوراکی در طول زمان و سایر تغییر رنگ داده اند بکار گرفته میشود که یکی از این روش ها بلچینگ دندان است.

بهترین بلچینگ دندان کرج را جز یکی از روش های درمانی جهت سفید کردن دندان های تغییر رنگ داده در نظر گرفت و همچنین لازم به ذکر است که بلچینگ دندان در مقایسه با سایر روش های سفید کننده دندان از سرعت عمل بالاتری برخوردار است. اگر شما قصد انجام بلچینگ دندان را دارید میتوانید از طریق شماره ای درج شده با کلینیک دندانپزشکی اسمایل آرک زیر نظر دکتر مریم منتظری شاهتوری متخصص ترمیم دندان در کرج از طریق شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید:02632529735

روش های انجام بهترین بلچینگ دندان کرج

بلچینگ دندان یک روش سفید سازی دندان است که مقداری متفاوت تر از سایر روش های سفید سایز است. بلچینگ دندان هم در کلینیک های دندانپزشکی و هم در خانه قابل انجام است.

 

روش انجام بلچینگ دندان در کلینیک دندانپزشکی:

از آنجایی که مواد بلچینگ با اثر گذاری بر روی دانه های رنگی غذا از قبل باقی مانده و اکسید کردن آن ها فرایند سفید سازی دندان را انجام میدهند، قبل از انجام بلچینگ سطح لثه ها را با یک ماده محافظ میپوشانند تا خاصیت اکسیدی بودن مواد بلچنگ به لثه ها آسیبی وارد نکند.

بعد از قرار دادن ماده محافظ بر روی لثه ها، مواد بلچینگ بر روی دندان های شما قرار میگیرد. این مواد غلظت بالایی دارند و بعد قرار گیری آن ها بر روی سطح دندان از دستگاهی برای فعال کردن مواد یا همان ژل های بلچینگ استفاده میشود. انجام بلچینیگ ر کلینیک های دندانپزشکی نسبت به انجان آن در خانه سریع تر و با اطمینان بیشتری صورت میگیرد.

 

روش انجام بلچینگ دندان خانگی:

شاید با شنیدن اسم این روش تصور کنید که شخص متقاضی خودش به تنهایی میتواند این کار را در خانه انجام دهد که این تصور غلط است. در روش انجام بلچینگ دندان خانگی، دندانپزشک بعد از آمدن به منزل شما از دندان های قالب گیری میکند و بعد از انجام قالب گیری، قالب دندان های شما را به لابراتورا میفرستند.

بعد از فرستاده شدن قالب دندان های شما به لابراتوار از آن ها قالبی پلاستیکی متناسب با فرم دندانن های شما ساخته میشود بعد از رسیدن قالب به دست شما، فضای درونی آن قالب محل قرارگیری ژل بلچینگ است و شما میتوانید ژل را همراه با قالب بر روی دندان های خود قرار دهید و منتظر نتیجه آن باشید.

 

بصورت کلی میتوان گفت سفید کردن دندان ها با استفاده از بلچینگ دندان در مطلب دندانپزشکی خیلی سریع تر و راحت ار از انجام آن به روش خانگی صورت میگیرد. میانگین مدت زمان در نظر گرفته شده برای تاثیر بلچینیک در کلینیک ای دندانپزشکی بین 15 تا 30 دقیقه در نظر گرفته شده اما میانگین مدت زمان برا یاتثر گذاری بلچینگ به روش خانگی حدود 3 هفته الی 1 ماه در نظر گرفته شده است.

 

مزایا بلچینگ دندان

با افزایش هر روزه مراجعه کنندگان به کلینیک های دندانپزشکی جهت دریافت خدمات در رابطه با این موضوع متوجه این میشویم که مزایا این روش در میان شناخته شده است و به همین علت طرفداران انجام آن روز به رزو در حال افزایش اند. در ادامه مطلب به برسی از مزایا انجام بلچینگ دندان میپردازیم:

 

روشی ایمن نسبت به روش های مشابه:

علالوه بر بلچینگ روش های دیگری برای سفید کردن دندان ها وجود دارد که با در نظر تمامی این روش ها میتوان به این نتیجه رسید که بلچینگ دندان از همه ؛آن ها کم خطر تر است. در روش های دیگر از جمله جرمگیری دندان خارجی ترین سطح مینای دندان که در اثر تراشیده شدن جر های روی آن ممکن است دچار آسیب شود. اما در بلچینگ دندان خبری از تراش دادن سطح دندان و آسیب رسیدن به مینای دندان یا لثه نیست.

 

اثر بخشی در زمان کوتاه:

همانطور که گفته شد این کار یک روش درمانی سریع الاثر است. در مقایسه بلچینگ دندان با سایر روش ها متوجه این خواهیم بود این روش در کنار مقرون به صرفه بودن از هدر رفتن زمان شما در کلینیک های دندانپزشکی جلوگیری میکند و نتیجه دلخواهتان را در مدت زمان کوتاه به شما میدهد.

 

افزایش اعتماد به نفس:

در ابتدا مطلب از تاثیر شگفت داشتن دندان هایی زیبا بر روی چهر و اعتماد به نفس صحبت کردیم. در واقع میتوان گفت افزایش اعتماد به نفس یکی از مزایا انجام بلچینگ دندان است.

 

برای انجام بلچینگ دندان و اطلاع از قیمت های آن میتوانید با کیلنیک دندانپزشکی اسمایل آرک زیر نظر دکتر مریم منتظری شاهتوری در تماس باشید:02632529735

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

ونیر کامپوزیت یا لمینیت سرامیکی؟

هر دو درمان برای بهبود لبخند شماست. هر کدام مزایا و معایبی دارند که با توجه به شرایط بیمار انتخاب می شوند.مزیت لمینیت سرامیکی نسبت به ونیر کامپوزیت در ثبات رنگ آن است. ونیر کامپوزیت ، بسته به میزان مصرف مواد رنگی توسط بیمار هر سال احتیاج به پالیش دارد تا رنگ آن مجددا به حالت اول برگردد اما لمینیت سرامیکی ثبات رنگ عالی داشته و به مرور زمان رنگ نمی گیرد. مزیت ونیر کامپوزیت نسبت به لمینیت سرامیکی هزینه کمتر آن نسبت به لمینیت و یک جلسه ای بودن درمان است. لمینیت سرامیکی یک درمان دو جلسه ای است.

اطلاعات بیشتر

ترمیم همرنگ ( کامپوزیت ) یا ترمیم غیر همرنگ ( آمالگام )؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]اکثر بیماران به دلیل زیبایی بیشتر، طرفدار ترمیم های همرنگ ( کامپوزیتی ) هستند. در مورد اینکه کدامیک بهتر هستند باید گفت که هیچ کدام بر دیگری ارجحیت نداشته و بسته به محل پوسیدگی، محل دندان در قوس فکی، میزان وسعت پوسیدگی، میزان نسج باقیمانده دندان پس از برداشت پوسیدگی، امکان ایزولاسیون دندان جهت ترمیم و… نوع ماده ترمیمی انتخاب می شود. پس بهتر است به جای اصرار به نوع خاصی از ماده ترمیمی ، انتخاب نوع ماده را به دندانپزشک خود بسپارید و مطمن باشید که با توجه به شرایط دندان ، مناسب ترین ماده ترمیمی انتخاب می شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image][vc_column_text]ملاحضات

اطلاعات بیشتر

انواع نگه دارنده های ارتودنسی

پس از اینکه روابط دندانی و فکی ایده آل و لبخندی زیبا برقرار شد، برای اینکه دندان ها به همان وضعیت نامرتبی قبل از شروع درمان بازگشت نکنند ، نیاز است از نگه دارنده های ارتودنسی استفاده شود. این نگه دارنده ها در واقع باعث ثبات نتایج درمان می شوند. لذا نگه دارنده ها از مهم ترین مراحل درمان هستند و بیمار باید از آنها طبق دستور پزشک خود به طور دقیق استفاده نماید. در غیر این صورت نامرتبی دندان ها باز می گردد و برای اصلاح دوباره آن ، درمان مجدد ارتودنسی لازم می گردد. نگه دارنده ها به

اطلاعات بیشتر

انواع درمان ارتودنسی چیست؟

درمان ارتودنسی به دو نوع کلی متحرک و ثابت تقسیم می شود که هر یک دارای زیر مجموعه های بیشتری نیز هستند. مثلا درمان ثابت به انواع شفاف و ارتودنسی لینگوال و معمول فلزی تقسیم می شود. درمان ارتودنسی متحرک غالبا در سنین کودکی تا ۱۲ سالگی برای اصلاح مشکلات فکی و کمبود فضای دندانی ناحیه ای استفاده می شود. درمان ارتودنسی ثابت معمولا از سن ۱۲-۱۳ سالگی به بعد برای اصلاح موقعیت دندان ها و مرتب کردن کامل آنها به منظور برقراری طح لبخندی ایده آل انجام می شود. در بسیاری موارد بعد از درمان ارتودنسی متحرک، نیاز به

اطلاعات بیشتر