متخصص لمینت دندان کرج

فهرست مطالب

متخصص لمینت دندان در کرج

کلینیک دندانپزشکی اسمایل آرک، با استفاده از پیشرفته‌ترین ابزارهای تکنولوژی و مواد باکیفیت، خدمات ویژه‌ای را به مراجعین ارائه می‌دهد. دکتر حمید گلشاهی، متخصص لمینت دندان در کرج ، فضایی از آرامش را در کلینیک خود فراهم آورده است تا بیماران مشتاقانه پیگیر سلامت دهان و دندان خود شوند. داشتن دهان و دندان‌هایی سالم و زیبا حق همه است.برای اطلاع از هزینه لمینیت دندان و دریافت نوبت از دکتر با ما تماس بگیرید.۰۲۶۳۲۵۲۹۷۳۵ – ۰۲۶۳۲۵۲۱۸۹۷ – ۰۹۳۵۴۳۰۳۶۹۶

متأسفانه اطلاعات کم مردم درباره مشکلات دهان و دندان باعث مراجعه دیرهنگام به دندان‌پزشک برای معاینه می‌شود که عوارض بعدی را به دنبال دارد.

متخصص لمینت دندان در کرج
بهترین کلینیک دندانپزشکی در عظیمیه کرج

 

رعایت سلامت کلی دهان و دندان با معاینات مداوم دندانپزشکی

مراجعه منظم به کلینیک دندانپزشکی و نخوردن زیاد غذاهای شیرین، دو روش متداول برای مراقبت از دندان‌ها است. یکی از مزیت‌های بارز کلینیک اسمایل آرک، امکان رزرو زمان ملاقات با متخصص لمینت دندان در کرج برای روزهای شنبه تا پنج‌شنبه است که فرصتی برای مشاوره با دندان‌پزشک و برخورداری از خدمات بی‌نظیر او را فراهم می‌کند. دکتر حمید گلشاهی با صرف وقت در کمال دقت و آرامش، جزئیات دندان را بررسی کرده و بهترین راهکارها را پیش روی شما می‌گذارد.

برای بسیاری از افراد مراجعه به دندان‌پزشک، به دلیل تجربیات منفی در کودکی و داشتن فوبیای دندانپزشکی با اکراه همراه است. دلیل به تعویق انداختن مراجعه به دندان‌پزشک هرچه که باشد، با یافتن بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج و پس‌ازآن مراجعه به این کلینیک، احساس امنیت و آرامش را به همراه خواهد داشت.

دکتر حمید گلشاهی، دندانپزشکی برتر و مجربی است که با دانش و تجربه خود آرامش، سلامتی و زیبایی را به شما هدیه خواهد داد. بررسی توصیفات و نظرات مشتریان در وب‌سایت کلینیک دندانپزشکی اسمایل آرک، خود گواهی بر این مدعاست.

لبخندی زیبا با اسمایل آرک

لبخند فرد را جذاب کرده و احساس اعتمادبه‌نفس بیشتری به او می‌بخشد. بسیاری از افراد از مشاوره و توصیه‌های دندان‌پزشک برای داشتن دندان‌هایی سالم و زیبا استفاده می‌کنند. برای پوشاندن سطح دندان‌های معیوب از انواع روکش‌ها استفاده می‌شود تا ظاهری زیبا و عالی به فرد بدهند. همچنین مشکلات مختلفی مانند پوسیدگی و حساسیت وجود دارد که باعث دردسرهای زیادی می‌شود؛ طوری که فرد حتی قادر به خوردن و نوشیدن غذا موردعلاقه خود نیست.

متخصص لمینت دندان در کرج ، حمید گلشاهی مستقر در کلینیک دندانپزشکی اسمایل آرک بهترین خدمات را به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهد تا از تمام مشکلات دهان و دندان خلاص شوند. وی اهمیت لبخند زیبا را درک کرده و به همین دلیل خدماتی را ارائه می‌دهد تا بتوانید دندان‌هایی بدون نقص داشته باشید. با اسمایل آرک لبخند دل‌نشین خود را بدون ترس از ناقص و نازیبا بودن به همه نشان دهید.

متخصص لمینت دندان در کرج
لبخندی زیبا با کلینیک دندانپزشکی اسمایل آرک

 

خدمات منحصربه‌فرد کلینیک دندانپزشکی اسمایل آرک

در اسمایل آرک با کمک استعداد و توانایی ویژه همواره به جزئیات مشکلات بیماران توجه شده تا به آن‌ها کمک شود که اعتمادبه‌نفس بالاتر و زندگی بهتری داشته باشند. بهره‌مندی از بهترین مواد و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت باعث می‌شود که هدیه‌ای زیبا و ماندگار به بیماران و متقاضیان زیبایی دهان و دندان داده شود. خدمات منحصربه‌فرد ارائه‌شده توسط دکتر حمید گلشاهی، بهترین متخصص لمینت دندان در کرج شامل بخش‌های ارتودنسی، ترمیمی و طرح لبخند است ازجمله:

  • ارتودنسی شفاف و نامرئی، لینگوال، درمان ترکیبی ارتودنسی و جراحی فک، اصلاح رشد فکی و باز کردن فضا برای دندان دائمی در حال رویش
  • ونیر کامپوزیت، لمینت سرامیکی، بلیچینگ، بستن فضا و اصلاح به‌هم‌ریختگی دندان
  • ترمیم همرنگ یا غیر همرنگ، روکش و بریج یا اینله و انله (Inlay & Onlay)

در کلینیک دندانپزشکی اسمایل آرک برای دوام و کیفیت درمان از بهترین تجهیزات استفاده می‌شود تا تجربه لذت‌بخش دندانپزشکی برای بیماران به ارمغان آورده شود. برای هر بیمار از ست کامل استریل استفاده می‌شود تا بهداشت در بالاترین سطح حفظ شود.

ارائه انواع خدمات دندانپزشکی توسط دکتر گلشاهی

جمع‌بندی

متخصص لمینت دندان در کرج ، دکتر حمید گلشاهی در کلینیک دندانپزشکی اسمایل آرک در محیطی شیک و زیبا ارائه‌دهنده انواع خدمات تخصصی دندانپزشکی است. ارائه قوس لبخندی زیبا به‌صورت بیماران و متقاضیان زیبایی هدف اصلی برای جلب هرچه بیشتر رضایت مشتریان است.

همواره برخورد محترمانه و دوستانه با مراجعه‌کنندگان، بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی روز و انجام کار به‌صورت کاملاً اصولی و باکیفیت جزو اهداف اصلی این کلینیک بوده است تا به دنبال آن لبخند رضایت بر روی صورت بیماران دکتر حمید گلشاهی دیده شود.

 

به این مطلب امتیاز دهید

4 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز
      هزینه درمان بستگی به نیاز بیمار و مدت درمان دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش‌تر در رابطه با هزینه لمینت با کلینیک دندانپزشکی اسمایل آرک در تماس باشید.

    1. سلام دوست عزیز
      برای این موارد بهتر است به کلینیک مراجعه نمایید تا متخصصان ما پس از معاینه مناسب ترین روش درمان را برای شما در نظر بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

ونیر کامپوزیت یا لمینیت سرامیکی؟

هر دو درمان برای بهبود لبخند شماست. هر کدام مزایا و معایبی دارند که با توجه به شرایط بیمار انتخاب می شوند.مزیت لمینیت سرامیکی نسبت به ونیر کامپوزیت در ثبات رنگ آن است. ونیر کامپوزیت ، بسته به میزان مصرف مواد رنگی توسط بیمار هر سال احتیاج به پالیش دارد تا رنگ آن مجددا به حالت اول برگردد اما لمینیت سرامیکی ثبات رنگ عالی داشته و به مرور زمان رنگ نمی گیرد. مزیت ونیر کامپوزیت نسبت به لمینیت سرامیکی هزینه کمتر آن نسبت به لمینیت و یک جلسه ای بودن درمان است. لمینیت سرامیکی یک درمان دو جلسه ای است.

اطلاعات بیشتر

ترمیم همرنگ ( کامپوزیت ) یا ترمیم غیر همرنگ ( آمالگام )؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]اکثر بیماران به دلیل زیبایی بیشتر، طرفدار ترمیم های همرنگ ( کامپوزیتی ) هستند. در مورد اینکه کدامیک بهتر هستند باید گفت که هیچ کدام بر دیگری ارجحیت نداشته و بسته به محل پوسیدگی، محل دندان در قوس فکی، میزان وسعت پوسیدگی، میزان نسج باقیمانده دندان پس از برداشت پوسیدگی، امکان ایزولاسیون دندان جهت ترمیم و… نوع ماده ترمیمی انتخاب می شود. پس بهتر است به جای اصرار به نوع خاصی از ماده ترمیمی ، انتخاب نوع ماده را به دندانپزشک خود بسپارید و مطمن باشید که با توجه به شرایط دندان ، مناسب ترین ماده ترمیمی انتخاب می شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image][vc_column_text]ملاحضات

اطلاعات بیشتر

انواع نگه دارنده های ارتودنسی

پس از اینکه روابط دندانی و فکی ایده آل و لبخندی زیبا برقرار شد، برای اینکه دندان ها به همان وضعیت نامرتبی قبل از شروع درمان بازگشت نکنند ، نیاز است از نگه دارنده های ارتودنسی استفاده شود. این نگه دارنده ها در واقع باعث ثبات نتایج درمان می شوند. لذا نگه دارنده ها از مهم ترین مراحل درمان هستند و بیمار باید از آنها طبق دستور پزشک خود به طور دقیق استفاده نماید. در غیر این صورت نامرتبی دندان ها باز می گردد و برای اصلاح دوباره آن ، درمان مجدد ارتودنسی لازم می گردد. نگه دارنده ها به

اطلاعات بیشتر

انواع درمان ارتودنسی چیست؟

درمان ارتودنسی به دو نوع کلی متحرک و ثابت تقسیم می شود که هر یک دارای زیر مجموعه های بیشتری نیز هستند. مثلا درمان ثابت به انواع شفاف و ارتودنسی لینگوال و معمول فلزی تقسیم می شود. درمان ارتودنسی متحرک غالبا در سنین کودکی تا ۱۲ سالگی برای اصلاح مشکلات فکی و کمبود فضای دندانی ناحیه ای استفاده می شود. درمان ارتودنسی ثابت معمولا از سن ۱۲-۱۳ سالگی به بعد برای اصلاح موقعیت دندان ها و مرتب کردن کامل آنها به منظور برقراری طح لبخندی ایده آل انجام می شود. در بسیاری موارد بعد از درمان ارتودنسی متحرک، نیاز به

اطلاعات بیشتر