هزینه بلچینگ اولترادنت

هزینه بلچینگ اولترادنت

فهرست مطالب

بلچینگ اولترادنت چیست Ultradent Opalescence

تجربه سفیدی و درخشندگی دندان ها کمتر از یک ساعت لبخندی روشن تر و سفیدتر علاوه بر افزایش زیبایی ظاهری سبب افزایش اعتماد به نفس ما نیز می شود.

بد رنگی و لکه دار شدن دندان ها  از مشکلات رایج بیشتر مراجعین‌ به دندانپزشکی می باشد. عوامل متعددی همچون سیگار کشیدن, استفاده از نوشیدنی های رنگی مانند چای و قهوه , تغیرات ژنتیکی و یا حتی افزایش سن سبب زرد شدن دندانهای ما می شوند.

خوشبختانه روش های درمانی برای حل این مشکل وجود دارند  که شامل درمان های سریع زیر نظر متخصص دندانپزشکی و  یا حتی درمان های خانگی در دراز مدت می شود.

بلچینگ دندان از محبوب ترین این روش هاست اگر دندان‌های زرد دارید و به دنبال گزینه‌های بلیچینگ دندان هستید، می توانید زیر نظر متخصص ترمیم دندان دکتر مریم منتظری شاهتوری بلچینگ به روش اولترادنت در کلینیک دندانپزشکی اسمایل آرک تجربه کنید. 02632521897

 

هزینه بلچینگ اولترادنت
هزینه بلچینگ اولترادنت

بلچینگ دندان چیست؟

به زبان ساده بلیچینگ به درمان سفیدی دندان ها گفته می شود که از  یک ژل یا  یک محلول بر پایه پروکسید استفاده می شود. برای سفید کردن دندان ها با بلیچینگ، مواد بر پایه پروکسید در تماس با دندان ها قرار می گیرد تا لکه های دندان را از بین ببرد.

نحوه فرایند محلول  یا ژل بلیچینگ

محلول بلیچینگ  معمولا حاوی پروکسید هیدروژن و پروکسید کاربامید می باشد که با  نفوذ به بافت دندان  برای رسیدن به مولکول‌های تغییر رنگ داده و به عنوان ترکیبات سفید کننده فعال مورد استفاده قرار می گیرد.
هنگام قرار گیری پروکسید کاربامید در معرض آب از جمله بزاق دهان به پروکسید هیدروژن و اوره تجزیه می‌شود.

از دیگر ترکیبات تشکیل دهنده بلیچینگ می توان به پایدار کننده ( استابیلایزر) که سبب  کمک به پیشگیری از تجزیه ترکیبات بلیچینگ می شود و همچنین  نگهدارنده برای افزایش طول عمر و کارایی محصول و متعادل ‌کننده اسیدیته اشاره کرد.

 1 ) سفید کردن  یا بلیچینگ با لیزر در مطب 

از روش های رایج سفید کردن دندان ها بلیچینگ در مطب با لیزر می باشد. در این نوع بلچینگ از لیزر و مواد سفید کننده مبتنی بر پراکسید استفاده می شود.  در مقابل نتایج چشمگیر و ماندگار این نوع بلچینگ , در حالی که نتایج سفید کردن عالی است، باید هزینه آن را نیز در نظر بگیرید.

بلچینگ اولترادنت مطب

اینتروکیت بلیچینگ مطب اوپال سنس الترادنت دارای 40%هیدروژن پروکساید می باشد. مناسب برای سفید کردن و حذف لکه های ایجاد شده بر روی دندان های وایتال و نان وایتال و همچنین مناسب برای تک بیمار و دو بیمار می باشد.

زمان عملکرد این محصول 40 دقیقه می باشد. دندان ها در دو مرحله 20 دقیقه ای سفید می شوند . برای استفاده از این محصول نیازی به لایت کیور کردن نیست  چراکه دارای اکتیواتور شیمیایی است .نیترات پتاسیم و فلوراید  موجود در این محصول حساسیت و ایجاد پوسیدگی را به حداقل رسانده و موجب تقویت مینای دندان می شود.

2) سینی های سفید کننده دندان

سینی های سفید کننده (بلیچینگ) دندان معمولاً از مواد قابل انعطافی ساخته می شوند که روی دندان های شما قالب می گیرند.
می توانید سینی های سفید کننده دندان را  از دندانپزشک خود یا بدون نسخه تهیه کنید.  با استفاده از این سینی های سفید کننده، که با ژل سفید کننده مبتنی بر پراکسید که روی دندان های شما تشکیل می شود، به سفیدی قابل توجهی دست پیدا می کنید.

ژل بلچینگ به آرامی در اطراف دندان ها قرار گرفته و سبب سفیدی  روی سطح و بین دندان ها می شود.

سینی‌های سفیدکننده دندان ممکن است از قبل با ماده سفیدکننده مبتنی بر پراکسید پر شده‌ باشند,  و یا همراه با سرنگ‌های ژل سفیدکننده عرضه شوند که با توجه به نیاز توسط کاربر توزیع می شود. اکثر کیت های بلچینگ شامل یک مجموعه کامل از سینی های یکبار مصرف هستند.

هزینه بلچینگ اولترادنت
هزینه بلچینگ اولترادنت

کیت بلچینگ اولترانت

این محصول به صورت بلیچینگ خانگی و با استفاده از قالب مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از یک فرمول منحصر به فرد در ساخت این محصول , سبب جلوگیری از ایجاد لک روی دندان ها و خشکی می شود.

طراحی سرنگ‌های محصول به گونه‌ای است که انتخابی عالی برای بلیچینگ در منزل می باشد. از مزایای این محصول  میتوان به عدم ایجاد حساسیت و یا هرگونه سوزش در لثه , به دلیل دارا بودن گلیکول، آب و ذرات پتاسیم نیترات اشاره کرد. فلوراید موجود در این محصول از کاهش پوسیدگی دندان‌ها جلوگیری می‌کند و استحکام مینای دندان را افزایش می‌دهد.

بلیچینگ خانگی و بلیچینگ حرفه ای در مطب دندانپزشکی از محلول های بر پایه پروکسید استفاده می کنند اما غلظت آنها متفاوت است. هر دو گزینه بلیچینگ دندان ازمواد سفید کننده مبتنی بر پراکسید استفاده می کنند. سیستم های خانگی حاوی 3 تا 20 درصد پراکسید (کاربامید یا پراکسید هیدروژن) هستند. سیستم های اداری حاوی 15% تا 43% پراکسید هستند.

هزینه بلیچینگ دندان

موارد متعددی در هزینه نهایی بلیچینگ دندان تاثیر دارند، اما با این وجود این روش از دیگر خدماتی که برای سفید کردن دندان ها انجام می شود مانند لمینیت دندان و کامپوزیت بسیار مقرون به صرفه و کم هزینه است.

برای اطلاع از قیمت بلیچینگ دندان اولترادنت و دریافت مشاوره حضوری با کارشناسان ما تماس بگیرید. شماره تماس: ” 02632521897

Ultradent

سوالات متداول

ژل بلیچینگ بی خطر است؟

ژل‌های بلیچینگ دارای مواد سفید کننده بوده و برای اکثر دندان‌ها بی خطراند. اکثر ژل‌ها حاوی پراکسید هیدروژن و چندین ماده اضافه شده دیگر برای بهبود عملکرد و طعم محصول هستند. لازم به ذکر است که کیت‌های مجاز و استاندارد موجود در داروخانه‌ها دارای غلظت‌های مناسبی از هیدروژن پراکسید هستند که معمولاً آسیبی به بافت نرم دهان و لثه وارد نمی‌کنند.

ژل بلیچینگ را از کجا تهیه کنیم ؟

بهترین راه برای تهیه آن مراجعه به کلینیک دندانپزشکی و درخواست کردن آن از دندانپزشک است تا مناسب‌ترین نوع آن به شما پیشنهاد داده شود. اما امکان خرید آن از داروخانه نیز میسر است.

بلیچینگ اولترادنت چیست؟

محصولی است که توسط یک شرکت آمریکایی تولید می‌شود و دارای ویژگی‌هایی مانند فرمولاسیون مخصوص برای جلوگیری از دهیدراتاسیون و هم چنین برگشت رنگ دندان، ایجاد کمترین میزان حساسیت برای دندان‌های بیمار می باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

ونیر کامپوزیت یا لمینیت سرامیکی؟

هر دو درمان برای بهبود لبخند شماست. هر کدام مزایا و معایبی دارند که با توجه به شرایط بیمار انتخاب می شوند.مزیت لمینیت سرامیکی نسبت به ونیر کامپوزیت در ثبات رنگ آن است. ونیر کامپوزیت ، بسته به میزان مصرف مواد رنگی توسط بیمار هر سال احتیاج به پالیش دارد تا رنگ آن مجددا به حالت اول برگردد اما لمینیت سرامیکی ثبات رنگ عالی داشته و به مرور زمان رنگ نمی گیرد. مزیت ونیر کامپوزیت نسبت به لمینیت سرامیکی هزینه کمتر آن نسبت به لمینیت و یک جلسه ای بودن درمان است. لمینیت سرامیکی یک درمان دو جلسه ای است.

اطلاعات بیشتر

ترمیم همرنگ ( کامپوزیت ) یا ترمیم غیر همرنگ ( آمالگام )؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]اکثر بیماران به دلیل زیبایی بیشتر، طرفدار ترمیم های همرنگ ( کامپوزیتی ) هستند. در مورد اینکه کدامیک بهتر هستند باید گفت که هیچ کدام بر دیگری ارجحیت نداشته و بسته به محل پوسیدگی، محل دندان در قوس فکی، میزان وسعت پوسیدگی، میزان نسج باقیمانده دندان پس از برداشت پوسیدگی، امکان ایزولاسیون دندان جهت ترمیم و… نوع ماده ترمیمی انتخاب می شود. پس بهتر است به جای اصرار به نوع خاصی از ماده ترمیمی ، انتخاب نوع ماده را به دندانپزشک خود بسپارید و مطمن باشید که با توجه به شرایط دندان ، مناسب ترین ماده ترمیمی انتخاب می شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image][vc_column_text]ملاحضات

اطلاعات بیشتر

انواع نگه دارنده های ارتودنسی

پس از اینکه روابط دندانی و فکی ایده آل و لبخندی زیبا برقرار شد، برای اینکه دندان ها به همان وضعیت نامرتبی قبل از شروع درمان بازگشت نکنند ، نیاز است از نگه دارنده های ارتودنسی استفاده شود. این نگه دارنده ها در واقع باعث ثبات نتایج درمان می شوند. لذا نگه دارنده ها از مهم ترین مراحل درمان هستند و بیمار باید از آنها طبق دستور پزشک خود به طور دقیق استفاده نماید. در غیر این صورت نامرتبی دندان ها باز می گردد و برای اصلاح دوباره آن ، درمان مجدد ارتودنسی لازم می گردد. نگه دارنده ها به

اطلاعات بیشتر

انواع درمان ارتودنسی چیست؟

درمان ارتودنسی به دو نوع کلی متحرک و ثابت تقسیم می شود که هر یک دارای زیر مجموعه های بیشتری نیز هستند. مثلا درمان ثابت به انواع شفاف و ارتودنسی لینگوال و معمول فلزی تقسیم می شود. درمان ارتودنسی متحرک غالبا در سنین کودکی تا ۱۲ سالگی برای اصلاح مشکلات فکی و کمبود فضای دندانی ناحیه ای استفاده می شود. درمان ارتودنسی ثابت معمولا از سن ۱۲-۱۳ سالگی به بعد برای اصلاح موقعیت دندان ها و مرتب کردن کامل آنها به منظور برقراری طح لبخندی ایده آل انجام می شود. در بسیاری موارد بعد از درمان ارتودنسی متحرک، نیاز به

اطلاعات بیشتر